Ügyfélszolgálat
Obaveštenje javnosti i korisnicima usluga
URUČENJE I NAPLATA OBRAČUNA UTROŠKA VODE
Tokom novembra, u okviru redovne mesečne naplate komunalnih usluga objedinjenih na zajedničkoj priznanici, potrošačima u individualnim stambenim zgradama – kategorije široke potrošnje – biće uručen i obračun za utrošenu vodu, odvođenje i prečišćavanje otpadnih voda. Ovaj obračun obuhvata period od tri meseca, od 01. avgusta do 31. oktobra 2010. godine.
Cene su nepromenjene, tako da jedan kubik pijaće vode košta 38,92 dinara, a potrošači koji koriste i usluge javne kanalizacije, kubik vode plaćaju po ceni od 70,91 dinar, sa time da je u ove cene uračunat i porez na dodatu vrednost od 8 posto.
I dalje je na snagi Odluka Grada Subotica o javnom vodovodu, koja propisuje normativ potrošnje od 25 kubika vode po domaćinstvu mesečno, što ima za cilj racionalan odnos prema potrošnji pijaće vode.
U okviru zajedničke naplate, inkasanti JKP „Čistoća i zelenilo“ vrše uručenje obračuna i naplatu dugovanja za utrošenu vodu za sve potrošače koji za uplatu imaju dug do 3 hiljade dinara.
Obračune za sve one potrošače čiji je dug veći od 3 hiljade dinara, izdvojili smo iz zajedničke naplate, kako tako veći iznos ne bi opteretio naplatu zajedničke priznanice za ostale komunalne usluge i iste im poslali putem pošte.
Obaveštavamo sve potrošače da po prijemu obračuna putem pošte sa dugovanjima preko 3 hiljade dinara, ista uplate na šalterima svojih pošti ili banaka, odnosno na blagajni JKP „Vodovod i kanalizacija“ Subotica.
Rok za eventualne reklamacijepotrošača je 8 dana od dana prijema obračuna.
Za sve informacije i reklamacijepotrošači se mogu obratiti JKP „Vodovod i kanalizacija“ Subotica:
- Putem telefona referentima reklamacija, na broj 55 77 11 ili
- Lično, na šalteru za reklamacije u sedištu Preduzeća, na adresi Trg Lazara Nešića br. 9/a u Subotici, svakog radnog dana u vremenu od 07.00 do 14.00 časova.
Inkasiranje po obračunima utroška pijaće vode trajaće do kraja ovog meseca.
Nakon isteka ovog roka sumiraće se efekti naplaćene realizacije.
Za potrošače koji ne izmire svoja dugovanja biće dostavljene opomene, a nakon datog roka u slučaju neplaćanja unapred iskorišćene usluge za utrošak vode, odvođenja i prečišćavanja otpadnih voda iz domaćinstava, uslediće mera isključenja takvih potrošača sa javnog sistema vodosnabdevanja.
Urednim izmirivanjem obaveza u ovoj najvećoj kategoriji potrošača, koja čini oko 50 posto ukupne potrošnje, obezbediće se redovno funkcionisanje ovih, za život i privređivanje građana, značajnih komunalno – vodoprivrednih delatnosti.
Bejelentkezés
Nem tud bejelentkezni?
Kérjen új jelszavat rendszerünktől.Nem regisztrált még nálunk?
Töltse ki regisztrációs űrlapunkat és lépjen be!