Ügyfélszolgálat
UVID U RAČUN I MOGUĆNOSTI PLAĆANJA
Na sajtu JKP Vodovod i kanalizacija Subotica KORISNICI USLUGA PREDUZEĆA se mogu registrovati u delu – PRIJAVA STANJA VODOMERA (ispod prijave ima opcija registracija):
https://vodovodsu.rs/users/signup
i nakon registracije u opciji "MOJ RAČUN" imaće uvid u svoju karticu sa sumarnim prikazom svih zaduženja i uplata po svim uslugama za prethodnu godinu, kao sa i mesečnim zaduženjima i uplatama u tekućoj godini.
Takođe, registracijom na sajtu KORISNICI USLUGA PREDUZEĆA mogu dostaviti podatke o očitanom stanju na vodomeru do poslednjeg dana u mesecu ili podatake mogu proslediti na e-mail reklamacije@vodovodsu.rs (“PRIJAVA STANJA VODOMERA”).
Takođe vas obaveštavamo da se KORISNICI USLUGA PREDUZEĆA mogu prijaviti za dobijanje E-računa:
https://vodovodsu.rs/69-e-racun
Klikom na ovu opciju, dobićete potrebne informacije kao i link na kom se može preuzeti Registraciona prijava za E-račun (na web sajtu učesnika objedinjene naplate - JKP "Čistoća i zelenilo" Subotica - “Moj eko račun” i prijavu proslediti na navedenu email adresu).
KORISNICI mogu obaveze po izdatim računima izmiriti na šalterima pošte, banke i drugih institucija platnog prometa, kao i korišćenjem mobilnog bankarstva (elektronsko plaćanje).
Bejelentkezés
Nem tud bejelentkezni?
Kérjen új jelszavat rendszerünktől.Nem regisztrált még nálunk?
Töltse ki regisztrációs űrlapunkat és lépjen be!