Центар за потрошаче
Кориснички сервис
Политиком и циљевима Интегрисаног менаџмент система на основу стандарда ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 ЈКП „Водовод и канализација“ Суботица се определило за задовољавање захтева и потреба постојећих и очекивања будућих корисника услуга водоснабдевања, одвођења и пречишћавања отпадних вода.
Путем Потрошачког центра – Корисничког сервиса континуирано радимо на успостављању и развоју свих видова комуникација са нашим потрошачима – корисницима услуга са циљем да ефикасно и квалитетно решавамо све њихове захтеве и потребе које произилазе из наше делатности.
Комуникације и одређене евиденције и записи о њима представљају основ за анализу, доношење одлука, мера побољшања и унапређења двосмерних односа предузећа са својим потрошачима – корисницима услуга.
Захтев за решавање приговора | Преузимање |
---|---|
Формулар - Захтев за решавање приговора (тројезична) |
Захтев за препис стана | Преузимање |
---|---|
Документ - Захтев за препис стана |
У подменијима ове Интернет странице налази се сет разних могућности којима се претходно наведена опредељења потврђују.
Пријава корисника
Имате проблема са пријављивањем?
Затражите нову лозинку.Нисте још регистровани?
Попуните формулар за регистрацију и пријавите се!