Центар за потрошаче
Примедбе и предлози
ЈКП „Водовод и канализација“ Суботица постоји због потрошача/корисника услуга, а не обрнуто. У складу са захтевима система управљања квалитетом и заштитом животне средине на основу стандарда ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 у погледу комуницирања, идентификације и преиспитивања захтева корисника, поред усмених, писмених, телефонских и других облика обраћања, на овај начин Вам се пружа могућност да то учините и електронским путем.
Захтев за решавање приговора | Преузимање |
---|---|
Формулар - Захтев за решавање рекламација (четворојезични) | |
Садржај рачуна ради доказивања постојања квара на интерној инсталацији потрошача и његовог отклањања |
На свако Ваше постављено питање, примедбу, рекламацију, жалбу ... одговорићемо у најкраћем могућем року путем Службе за односе са потрошачима.
Пошаљи поруку
Пријава корисника
Имате проблема са пријављивањем?
Затражите нову лозинку.Нисте још регистровани?
Попуните формулар за регистрацију и пријавите се!