Centar za potrošače
OČITAVANJE VODOMERA SVAKOG MESECA
Jesenje očitavanje počinje 14. i trajaće do 23. oktobra
JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica obaveštava korisnike usluga grada Subotice (sa prigradskim naseljima) da će vršiti očitavanje mernih instrumenata (vodomera) u domaćinstvima svakog meseca.
Obaveza mesečnog očitavanja vodomera je u skladu sa članom 91. stav 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača, kojim je propisano da je trgovac ( u ovom slučaju JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica) dužan da račune za pružene usluge od ekonomskog interesa (snabdevanje pijaćom vodom, kao i odvođenje i prečišćavanje otpadnih voda) dostavlja bez kašnjenja i u rokovima koji omogućavaju da potrošač prati ostvarenu potrošnju i zaduženje za obračunski period od najviše mesec dana, kao i da u računu za pružene usluge od opšte ekonomskog interesa navede elemente koji potrošaču omogućava da priverava i prati iznos svog zaduženja i ostvari uvid u tekuću potrošnju radi provere ukupne potrošnje prema pruženom kvalitetu usluge.
Primena navedenog propisa zahteva saradnju između preduzeća i korisnika usluga preduzeća i ovim putem molimo naše korisnike da ovlašćenim licima kojisu od strane preduzeća angažovani na poslovima očitavanja vodomera omoguće pristup vodomeru.
Napominjemo da su korisnici prema članu 65. tačka 6. Odluke o snabdevanju vodom u obavezi da dozvole i omoguće pristup ovlašćenim licima preduzeća vodomeru, radi očitavanja istog. Takođe, prema članu 76. Odluke o vodosnabdevanju predviđene su i novčane sankcije ukoliko se ne postupa u skladu sa članom 65. ( novčane kazne za fizička lica su od 5.000 do 75.000 dinara).
O terminima mesečnog očitavanja vodomera, preduzeće će obaveštavati svoje korisnike putem sredstava informisanja i isto će se vršiti u drugoj polovini meseca u trajanju od deset dana (od 15. do 25. u mesecu).
Termin za očitavanje u oktobru mesecu 2016. godine je od 14. oktobra do 23. oktobra.
Ukoliko se korisnik za vreme očitavanja vodomera ne nalazi na adresi lokacije vodomera i pristup vodomeru zbog toga nije moguć, korisnik može i sam izvršiti očitavanje stanja na vodomeru i isto može prijaviti u JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica na besplatni telefonski broj 0800-000-024 ili 55-77-11 lokal 114.
Našim korisnicima nudimo mogućnost da se prijave kao samočitači i pojedinačno zaključe sporazum sa JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica i preuzmu obavezu mesečnog očitavanja.
Navedenim sporazumom omogućavamo korisnicima da nemaju obavezu da čekaju ovlašćena lica iz preduzeća u terminima očitavanja, već to mogu sami da urade i očitano stanje prijave preduzeću. Iz tog razloga nudimo navedene sporazume i cenjenim korisnicima se zahvaljujemo na razumevanju.
Prijava korisnika
Imate problema sa prijavljivanjem?
Zatražite novu lozinku.Niste još registrovani?
Popunite formular za registraciju i prijavite se!