Центар за потрошаче
POČELO REDOVNO SEZONSKO OČITAVANJE VODOMERA
Očitavanje traje od 15. do 24. jula
JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica obaveštava potrošače u gradu i prigradskim naseljima da je u utorak 15. jula 2014. godine počelo redovno sezonsko očitavanje vodomera u domaćinstvima i da će trajati do srede 24. jula godine.
Podsećamo da JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica ima obavezu da očitava vodomere u domaćinstvima koja pripadaju kategoriji potrošača široke potrošnje.
Ukoliko se neko od potrošača za vreme očitavanja ne bude nalazio na adresi lokacije vodomera, može sam očitati stanje na vodomeru i isto prijaviti u JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica, radnim danima, lično ili putem telefona broj 0800-000-024. Ovaj broj je besplatan za potrošače, a dostupan je svakim radnim danom od 07 do 15 sati i za sve druge vrste informacija, a potrošači ga mogu pozvati sa područja fiksne telefonije 024.
Stanje na vodomeru građani takođe mogu da prijave i putem interneta, na sajtu http://www.vodovodsu.rs/.
Evidentirano stanje sa vodomera odnosiće se na obračun utroška vode, kao i na usluge odvođenja i prečišćavanja otpadnih voda za period od 3 meseca, odnosno za period maj 2014./jul 2014.
Пријава корисника
Имате проблема са пријављивањем?
Затражите нову лозинку.Нисте још регистровани?
Попуните формулар за регистрацију и пријавите се!