Centar za potrošače
OČITAVANJE VODOMERA ZA APRIL 2020.
Prijem stanja na vodomerima svakog radnog dana od 8 do 12 sati, ili e-mailom
JKP "Vodovod i kanalizacija" Subotica apeluje na korisnike svojih usluga u kategorijama kućnih saveta, male privrede i radnih organizacija, a u cilju obračuna za pružanje usluga za april 2020. godine, da usled novonastale situacije izazvane pandemijom virusa SARS-COV2 i naše želje da se izbegne svaka moguća uzajamna transmisija virusa, počevši od 22.04.2020, zaključno sa 30.04.2020. godine, svakim radnim danom, u vremenu od 8 do 12 sati, dostavljaju podatke o stanjima na svojim vodomerima, uz obaveznu naznaku potrošačkog (matičnog) broja označenog na računu, na telefon 024-557-711, ili putem elektronske pošte na adresu: reklamacije@vodovodsu.rs.
Usluge JKP "Vodovod i kanalizacija" Subotica pružene potrošačima u pomenutim kategorijama, za čije vodomere ne budemo raspolagali podacima o utrošenoj količini vode za april 2020. godine, biće obračunate na osnovu procene, u skladu sa članom 47. stav 1. Odluke o snabdevanju vodom (“Službeni list Grada Subotice”, br. 24/2014, 14/2015 i 5/2018).
Sve eventualne primedbe u vidu reklamacije na utrošak vode, obračunat na osnovu procene, a koje budu vezane za obračun potrošnje za april 2020. godine i upućene u periodu koji nastupa, biće odbijene.
JKP "Vodovod i kanalizacija" Subotica se izvinjava zbog nastale neprijatnosti, uz uveravanje da će i u novonastaloj situaciji i dalje ulagati maksimalne napore da nastavi sa kvalitetnim pružanjem svojih usluga svim potrošačima.
Prijava korisnika
Imate problema sa prijavljivanjem?
Zatražite novu lozinku.Niste još registrovani?
Popunite formular za registraciju i prijavite se!