Центар за потрошаче
22. SEPTEMBERA STUPIO NA SNAGU NOVI ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA
Način podnošenja reklamacija
Na osnovu člana 56. stav 2. Zakona o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“ br. 62/2014), potrošač može podneti reklamaciju u JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica na jedan od sledećih načina:
- usmeno na šalteru 4, 5 ili 6
- telefonom na besplatni broj 0800-000-024
- pisanim putem na adresu: JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica, Trg Lazara Nešića 9/A
- elektronskim putem na adresu: reklamacije@vodovodsu.rs
- na internet stranici preduzeća: http://www.vodovodsu.rs/
- na trajnom nosaču zapisa
Reklamacija se podnosi uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o plaćanju, ili pravu na korišćenje usluga JKP “Vodovod i kanalizacija” Subotica.
Пријава корисника
Имате проблема са пријављивањем?
Затражите нову лозинку.Нисте још регистровани?
Попуните формулар за регистрацију и пријавите се!