Primedbe i predlozi
JKP „Vodovod i kanalizacija“ Subotica postoji zbog potrošača/korisnika usluga, a ne obrnuto. U skladu sa zahtevima sistema upravljanja kvalitetom i zaštitom životne sredine na osnovu standarda ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 u pogledu komuniciranja, identifikacije i preispitivanja zahteva korisnika, pored usmenih, pismenih, telefonskih i drugih oblika obraćanja, na ovaj način Vam se pruža mogućnost da to učinite i elektronskim putem.
Zahtev za rešavanje prigovora | Preuzimanje |
---|---|
Formular - Zahtev za rešavanje prigovora (trojezična) |
![]() |
Sadržaj računa radi dokazivanja postojanja kvara na internoj instalaciji potrošača i njegovog otklanjanja |
![]() |
Na svako Vaše postavljeno pitanje, primedbu, reklamaciju, žalbu ... odgovorićemo u najkraćem mogućem roku putem Službe za odnose sa potrošačima.